فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ساعت طرح بند چرم CARTIER

خرید پستی ساعت طرح بند چرم CARTIER

خرید اینترنتی ساعت طرح بند چرم CARTIER,خرید پستی ساعت طرح بند چرم CARTIER,ساعت طرح بند چرم CARTIER,ساعت مچی طرح بند چرم CARTIER,ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,خرید ارزان ساعت مچی

ساعت طرح بند چرم CARTIER

ساعت مچی اسپرت CARTIER با بندی چرم و صفحه ی مشکی رنگ دارای طراحی کلاسیکی می باشد که مناسب آقایان شیک پوش و با سلقیه می باشد.CARTIER  از کمپانی های معروف در زمینه ساخت ساعت می باشد.

خرید اینترنتی ساعت طرح بند چـرم CARTIER

قیمت : ۳۸٫۰۰۰ تومان

ساعت طرح بند چرم CARTIER-1

شرکت صنعتی CARTIER از اغاز فعالیت خود با ایجاد نوآوری در زمینه عرضه انواع ساعت مچی نقطه عطفی در طراحی ، کیفیت ومدرنیته کردن ساعت های برند بر جا گذاشته است .

تلاش این مجموعه در ایجاد طرح های مبتکرانه با بکارگیری طراحان خوش ذوق دنیا ، ساختار اصیل و بسیار  چشم نواز را متناسب باهر نوع سلیقه مشهود نموده که انتخاب متناسب با همه سلیقه ها فراهم کرده است.

قیمت : ۳۸٫۰۰۰ تومان

ساعت مچی اسپرت CARTIER دارای صفحه گرد و اسپرت می باشد یکی از ساعت های منحصر به فرد می باشد که به دلیلطراحی خاصی که دارد قابل استفاده توسط آقایان می باشد.بند ساعت از جنس چرم صنعتی مرغوب می باشد و از طول عمربالایی برخوردار است.

ساعت طرح بند چرم CARTIER

خرید اینترنتی ساعت طـرح بند چرم CARTIER

کمپانی CARTIER البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی CARTIER و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است.

این ساعت مچی جزو ساعت‌های مچی با طراحی ساده ساخت کمپانی CARTIER است. بند این ساعت طرح چرم بوده و دررنگ مشکی عرضه می شود.جنس بدنه ی ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.ساعت طرح بند چرم CARTIER مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.
 

قیمت : ۳۸٫۰۰۰ تومان

buy2

  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • afzone afzone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی