فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ

۹۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی پنکه خورشیدی ماشین

خرید پستی پنکه خورشیدی ماشین

خرید اینترنتی پنکه خورشیدی ماشین,خرید پستی پنکه خورشیدی ماشین,پنکه خورشیدی ماشین,پنکه خورشیدی,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ, پنکه ماشین ,خرید اینترنتی پنکه,خرید ارزان پنکه,پنکه ارزان,خرید لوازم خودرو,خرید ارزان لوازم خودرو,خرید اینترنتی لوازم خودرو

پنکه خورشیدی ماشین

آیا از گرمای داخل ماشین کلافه شده اید رای شما پیشنهاد ویزه ای داریم پنکه خورشیدی.به راحتی نصب کرده و از هوای خنک داخل ماشین لذت ببرید.

خرید اینترنتی پنکه خـورشیدی ماشین

پنکه خورشیدی ماشین
AUTO COOL
بدون نیاز به برق و باطری
جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت
یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند
بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت
با اتوکول از گرمای شدید داخل ماشین خداحافظی کنید

پنکه خورشیدی ماشین-1

پنکه خورشیدی ماشین-2

پارک کردن ماشین در فضاری باز باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل اتومبیل می شود یک گرمای شدید و عصبی کننده . اما با اتوکول این اتفاق دیگر نمی افتد . اتوکول یک وسیله باور نکردنی که با انرژی خورشـیدی کار می کنند و نیاز به برق باطری ندارد , این وسیله با جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به الکتریسیته و با کمک موتوری که در داخل آن قرار دارد مثل یک خنک کننده قوی دمای ماشین را پایین می آورد و انرژی گرمایی را به بیرون هدایت می کند . به همین ترتیب از گرم شدن فضای داخل اتومبیل جلوگیری می کند.

با توجه به طراحی ویژه و منحصر به فرد,اتوکول در هر اتومبیلی قابل استفاده بوده و روی هر شیشه ای قابل نصب می باشد. نصب کردن این دستگاه بسیار آسان می باشد, اتوکول را به شیشه وصل می کنید و بعد نوار پلاستیکی مخصوص را در اطراف اتوکول قرار می دهید و به سادگی اتوکـول قابل استفاده می باشد.اتوکول یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند است که جایگزین مناسبی برای استفاده از کولر ماشین می باشد پس با استفاده از اتوکول در مصرف بنزین هم صرفه جویی کنید و فشار اضافه ای به موتور اتومبیل اضافه نمی شود. به محض اینکه جلوی تابش نور خورشید قرار گرفتید اتوکول به طور اتوماتیک به کار می افتد.این وسیله داخل داشبورد ماشین قرار می گیرد و جابه جا کردن آن بسیار آسان است.

پنکه خورشیدی ماشین-3

پنکه خورشیدی ماشین-4

پنکه خورشیدی ماشین-5

خرید اینترنتی پنکه خورشیـدی ماشین

پنکه خورشیدی ماشین
AUTO COOL
بدون نیاز به برق و باطری
جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت
یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند
بهترین وسیله برای صرفه جویی در مصرف سوخت
با اتوکول از گرمای شدید داخل ماشین خداحافظی کنید

پنکه خورشیدی ماشین-6

پنکه خورشیدی ماشین-7

پنکه خورشیدی ماشین-8

پارک کردن ماشین در فضاری باز باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل اتومبیل می شود یک گرمای شدید و عصبی کننده . اما با اتـوکول این اتفاق دیگر نمی افتد . اتوکول یک وسیله باور نکردنی که با انرژی خورشیدی کار می کنند و نیاز به برق باطری ندارد , این وسیله با جذب انرژی خورشیدی و تبدیل آن به الکتریسیته و با کمک موتوری که در داخل آن قرار دارد مثل یک خنک کننده قوی دمای ماشین را پایین می آورد و انرژی گرمایی را به بیرون هدایت می کند . به همین ترتیب از گرم شدن فضای داخل اتومبیل جلوگیری می کند.

با توجه به طراحی ویژه و منحصر به فرد,اتوکول در هر اتومبیلی قابل استفاده بوده و روی هر شیشه ای قابل نصب می باشد. نصب کردن این دستگاه بسیار آسان می باشد, اتوکول را به شیشه وصل می کنید و بعد نوار پلاستیکی مخصوص را در اطراف اتوکول قرار می دهید و به سادگی اتوکول قابل استفاده می باشد.اتوکول یک دستگاه تهویه و خنک کننده هوشمند است که جایگزین مناسبی برای استفاده از کولر ماشین می باشد پس با استفاده از اتوکول در مصرف بنزین هم صرفه جویی کنید و فشار اضافه ای به موتور اتومبیل اضافه نمی شود. به محض اینکه جلوی تابش نور خورشید قرار گرفتید اتوکول به طور اتوماتیک به کار می افتد.این وسیله داخل داشبورد ماشین قرار می گیرد و جابه جا کردن آن بسیار آسان است.

پنکه خورشیدی ماشین-9

پنکه خورشیدی ماشین-10

پنکه خورشیدی ماشین-11

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۵۹۹۷۴ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۳۴٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی عینک آفتابی وِیژه کودکان

خرید پستی عینک آفتابی وِیژه کودکان

خرید اینترنتی عینک آفتابی وِیژه کودکان,خرید پستی عینک آفتابی وِیژه کودکان,عینک آفتابی وِیژه کودکان,عینک آفتابی,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,عینک ,خرید اینترنتی عینک آفتابی,خرید اینترنتی عینک دودی,خرید ارزان عینک آفتابی,عینک آفتابی ارزان,فروشگاه عینک آفتابی,فروشگاه عینک دودی,خرید عینک آفتابی,خرید ارزان عینک,خرید عینک ارزان,عینک آفتابی کودکان

عینک آفتابی وِیژه کودکان

عینک آفتابی ویزه کودکان وسیله بسیار مهم برای حفاظت از چشمان کودک شما.بسیاری از والدین از محافظت چشمان کوئک خود در برابر نور خورشید غافل هستند اما با معرفی این محصول و طراحی طریف و زیبای آن هم والدین و هم کودکان مشتاق می شوند تا از این محصول استفاده کنند.

خرید اینترنتی عـینک آفتابی وِیژه کودکان

عینک آفتابی ویژه کودکان
مخصوص تمامی فصول
زیباترین و بی همتاترین عینک برای فرزندانتان
باعث خوشحالی کودکانتان باشید
هم برای محافظت از چشمان کودکان و هم برای جذابیت و زیبایی بچه ها
عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن
دیزاین ۲۰۱۵ این عینک ویژه دختران و پسران
توجه: لطفا در صورت مهم بودن رنگ رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

عینک آفتابی وِیژه کودکان-1

عینک آفتابی وِیژه کودکان-2

متخصصان درباره خطر تاثیر نورخورشید بر چـشم کودکان هشدار می دهند و توصیه می کنند کودکان بدون عینک آفتابی در مقابل نورخورشید قرار نگیرند…

پژوهشگران معتقدند ۳ والد از هر ۴ والد، به اینکه کودکانشان بدون استفاده از محافظ مناسب در معرض نورخورشید قرار بگیرند، دقت نمی کنند در حالی که این کار می تواند سلامت بینایی فرزندشان را تهدید کند.

کودکان و نوجوانان بیشتر از سایرین در معرض آسیب‌های چشمی نور خورشید قرار دارند، زیرا مدت زمان بیشتری را  نسبت به بزرگسالان در خارج از منزل سپری کرده و عـدسی چشم آنها نازک ‌تر است. لذا استفاده از عینک آفتابی برایشان ضروری‌تر است.

عینک آفتابی وِیژه کودکان-3

عینک آفتابی وِیژه کودکان-7

حتی در روزهای ابری و در فصل زمستان هم برای محافظت از چشم‌ها از عینک آفتابی مناسب استفاده کنید. از آنجا که برف ۸۰ درصد اشعه ماورای بنفش را منعکس می کند و زمین و آب فقط ۱۰ درصد آن را منعکس می‌کنند، می توان دریافت که اهمیت استفاده از عـینک آفتابی در زمستان کمتر از فصل تابستان نیست.

خوشحالی و شادابی با خرید عینک آفتابی ویژه کـودکان به بچه ها تقدیم کنید.
هدیه ای مناسب و فوق العاده
هم مخصوص دخترها و هم مخصوص پسرها
هدیه ای مناسب برای تمام مناسبت ها

توجه: لطفا در صورت مهم بودن رنگ، رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

عینک آفتابی وِیژه کودکان-6

عینک آفتابی وِیژه کودکان-5

خرید اینترنتی عینک آفـتابی وِیژه کودکان

عینک آفتابی ویژه کودکان
مخصوص تمامی فصول
زیباترین و بی همتاترین عینک برای فرزندانتان
باعث خوشحالی کودکانتان باشید
هم برای محافظت از چشمان کودکان و هم برای جذابیت و زیبایی بچه ها
عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن
دیزاین ۲۰۱۵ این عینک ویژه دختران و پسران
توجه: لطفا در صورت مهم بودن رنگ رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

عینک آفتابی وِیژه کودکان-10

توجه: لطفا در صورت مهم بودن رنگ، رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۰۱۵۴ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۱۲٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER

خرید پستی کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER

خرید اینترنتی کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER,خرید پستی کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER,کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER,کرم روشن کننده زیر چشم,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,کرم روشن کننده,کرم روشن کننده GARNIER,خرید اینترنتی لوازم بهداشتی و آرایشی,خرید لوازم زیبایی پوست,زیبایی پوست

       کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-7

اکثر خانم ها از گودی و تیرگی زیر چشمان خود ناراحت هستند و به دنبال راهی برای رفع این مشکل هستند.امروز قصد داریم کرم  روشن کننده زیر چشم از برند محبوب و معروف گارنیر را به شما بانوان عزیز پیشنهاد دهیم.

خرید اینترنتی کـرم روشن کننده زیر چشم GARNIER

رول سفید کننده چشم گارنیر
حالت ماده : مایع
ویتامین B3
بدون بو
رفع خستگی و تیرگی پوست
ماساژ و ایجاد خنکی برای زیرچشم
روشن کننده رولی حاوی کافئین
کمک به کاهش پف پلک ها با کافئین و پرو ویتامین موجود در آن

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-1

این رول چـشم، دارای یک گوی آهنی در سر خود بوده که باعث ماساژ و سبب خنک شدن زیر چشم می‌گردد. پف زیر چشم ۱۴ روز پس از مصرف این محصول بهبود یافته و ۲۸ روز پس از مصرف، تیرگی دور چشم روشن‌تر و درخشان می‌گردد. این محصول حاوی کافئین و ویتامین B3 بوده که کافئین آن یک ماده انرژی زا و محرک جهت افزایش گردش خون می‌باشد.

 نحوه استفاده:جهت استفاده از این محصول هر روز صبح بر روی چشم کاملا تمیز بکشید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پـوست گردد، همچنین در صورت خستگی و تورم چشم می‌توانید مجددا از آن استفاده نمائید.

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-2

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-3

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-4

خرید اینترنتی کرم روشـن کننده زیر چشم GARNIER

رول سفید کننده چشم گارنیر
حالت ماده : مایع
ویتامین B3
بدون بو
رفع خستگی و تیرگی پوست
ماساژ و ایجاد خنکی برای زیرچشم
روشن کننده رولی حاوی کافئین
کمک به کاهش پف پلک ها با کافئین و پرو ویتامین موجود در آن

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-5

کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER-6

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۰۳۰۱ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۳۵٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی همزن دستی sauces

خرید پستی همزن دستی sauces

خرید اینترنتی همزن دستی sauces,خرید پستی همزن دستی sauces,همزن دستی sauces,همزن دستی ,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,خرید همزن دستی,خرید ارزان همزن دستی,خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه,خرید لوازم خانگی

همزن دستی sauces

با همزن دستی به راحتی و حتی بدون نیاز به برق مواد خود را میکس کرده و در کمترین زمان اماده کنید.بسیار ساده و کاربردی مخصوص خانم های خانه دار که به کاربردی بودن وسایل آشپرخانه خود اهمیت می دهند.

خرید اینترنتی همزن دسـتی sauces

بدون سیم و بدون نیاز به برق
با استفاده سریع و آسان
بسیار سبک و کاربردی
طول دستگاه : ۱۷٫۵ سانتیمتر
وسیله ای کوچک و کار آمد
با طراحی بی نظیر و کیفیت بالا
جنس :پلاسیک مرغوب

همزن دستی sauces-1

همزن دستی sauces-2

با داشتن همزنی مناسب می توانید مواد را به راحتی با یکدیگر مخلوط کرده و با سرعت شگفت انگیزی به تهیه کردن  انواع مواد  بپردازید.معمولا از این نوع همـزن های کوچک برای کاراهای سبک تر مانند هم زدن سس ، تخم مرغ ، خامه و … و یا مقادیر کمتر مواد غذایی استفاده می شود.این وسیله بدون نیاز به برق و باطری می باشد.کافیست مواد را داخل آن ریخته و با یک حرکت ساده آن را مخلوط کنید.

همزن دستی sauces-3

همزن دستی sauces-4

همزن دستی sauces-5

خرید اینترنتی همزن دستـی sauces

بدون سیم و بدون نیاز به برق
با استفاده سریع و آسان
بسیار سبک و کاربردی
طول دستگاه : ۱۷٫۵ سانتیمتر
وسیله ای کوچک و کار آمد
با طراحی بی نظیر و کیفیت بالا
جنس :پلاسیک مرغوب

همزن دستی sauces-6

 

همزن دستی sauces-8

با داشتن هـمزنی مناسب می توانید مواد را به راحتی با یکدیگر مخلوط کرده و با سرعت شگفت انگیزی به تهیه کردن  انواع مواد  بپردازید.معمولا از این نوع همزن های کوچک برای کاراهای سبک تر مانند هم زدن سس ، تخم مرغ ، خامه و … و یا مقادیر کمتر مواد غذایی استفاده می شود.این وسیله بدون نیاز به برق و باطری می باشد.کافیست مواد را داخل آن ریخته و با یک حرکت ساده آن را مخلوط کنید.

همزن دستی sauces-6

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۰۷۷۵ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۳۵٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی حشره کش راکت

خرید پستی حشره کش راکت

خرید اینترنتی حشره کش راکت,خرید پستی حشره کش راکت,حشره کش راکت,حشره کش,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,خرید حشره کش,خرید اینترنتی لوازم کاربردی,خرید ارزان لوازم کاربردی

حشره کش راکت

این حشره کش با لامپ فرا بنفش کار می کند و به صورت شارژی بوده و به محض برخورد حشره با آن ،حشره از بین می رود. و دیگر نیازی به وارد کردن ضربه به حشره نمی باشد.

خرید اینترنتی حشره کش راکـت

حشره کش الکتریکی شارژی با طرح راکت تنیس
بدون له شدن حشره و ایجاد آلودگی
 همراه با صدای انفجارحشره
قابل شارژ از طریق دو عدد باطری
همراه با  چراغ قوه
پر قدرت و موثر بدون هیچگونه عوارض
قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده ار انرژی الکتریکی
در دو رنگ سبز و آبی
ارسال به صورت تصادفی (رندوم) میباشد

حشره کش راکت-1

حشره کش راکت-2

حشره کـش الکتریکی شارژی با طرح راکت تنیس دارای انرژی الکتریکی برای جذب حشرات استفاده میشود. حشره کش الکترونیک یکی از وسایل بسیار مفید برای شب های پر پشه تابستان است. این وسیله همان مگس کش سابق است، منتها تکنولوژی در داخلش تزریق شده است. با این پشه کش برقی در کسری از ثانیه می شود پشه را با برق از بین برد. طرز کار آن مثل همان پشه کش های برقی با لامپ بنفش است که در رستوران ها و اغذیه فروشی های خودمان هم به وفور دیده می شود.حشرات از قبیل پشه و مگس را در کمتر از چشم به هم زدن از بین میبرد.با این وسیله از شر مزاحمت حشرات پرنده مانند پشه و مگس بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر برای انسان رها می شوید.قابلیت جذب حشرات به سمت راکــت با استفاده ار انرژی الکتریکی ،حشره را به سرعت از بین می برد. به دلیل شکل ویژه دستگاه در همه جا میتواند استفاده شود و لطمه ای به دکوراسیون منزل و یا محل کار شما وارد نمی سازد.

حشره کش راکت-3

حشره کش راکت-4

-هنگام روشن بودن دسـتگاه حشره کش برقی از دست زدن به شبکه ها جدا خودداری فرمایید.

– ارتفاع دستگاه حشره کش برقی از سطح زمین حداقل ۲ متر در نظر گرفته شود و از دسترس کودکان دور نگهداشته شود.

– سینی مخصوص جمع آوری حـشرات را حداقل دو بار در ماه تمیزگردد.

– حشره کش برقی باید در محیط بسته و دور از رطوبت و ریزش باران مورد استفاده قرار گیرد.

– از وارد کردن ضربه به قسمتهای مختلف دستگاه خودداری کنید.

حشره کش راکت-5

حشره کش راکت-6

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۰۷۷۷ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۴۵٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱

خرید پستی ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱

خرید اینترنتی ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱,خرید پستی ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱,ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱,ساعت SWATCH ,ساعت بند چرمSWATCH ,ساعت بند چرم,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,فروشگاه سیکا شاپ,سیکا شاپ,خرید ساعت مردانه,خرید ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه

   ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل 631

اگر می خواهید به روز باشیدما به شما ساعت SWATCH را پیشنهاد می کنیم.ساعت مچی با بند چرم ظاهری کلاسیک دارد و در عین حال صفحه ان اسپرت می باشد که مناسب آقایان و بانوان جوان می باشد.

خرید اینترنتی ساعت بند چـرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱

تولید: تحت لیسانس SWATCH
وضعیت فیزکی: شیشه ضد خش
رنگ دستبند: مشکی و سفید
رنگ صفحه و دور صفحه : مشکی و سفید 
ثبات رنگ: ۵۰ درصد
ضد آب: در حد شستشوی دست (۵۰% ضد آب)

طراحی سال:  ۲۰۱۶

ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل 631-1

گاهی داشتن ساعـت مچی شلوغ و چندین موتوره عده‌ای را خسته میکنید و عده‌ای هم به دنبال یک ساعت ساده و کلاسیک هستند تا با یک استایل رسمی آن را ست کنند . ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱ همان ساعت کلاسیک و ساده‌ای میباشد که یک ست رسمی را کامل و بدون نقص میکند .

ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل 631-2

سـاعت بند چرم طرح SWATCH مدل ۶۳۱  در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است .در صورتی که به دنبال هدیه ای مناسب برای دوست و همسر خود هستید ساعت مچی SWATCH را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک بنـد چرم صنعتی نرم و منعطف مشکی و سفید در کنار قاب و شیشه ضد خش رنگ و استایلی زیبا را برای ساعت SWATCH به وجود آورده اند . 
قیمت ساعت SWATCH اصل بالای۱۰۰۰۰۰تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعــت SWATCH می باشد ولی مارک روی ساعت SWATCH ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .  
این ساعت مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط فروشگاه ما گرفته شده است و این ساعت دقیقا با همین کیفیت برای شما ارسال خواهد شد.

 

ساعت بند چرم طرح SWATCH مدل 631-3

قیمت : ۳۵٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز

خرید پستی اسمارت کانکشن یوز

خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز,خرید پستی اسمارت کانکشن یوز,اسمارت کانکشن یوز,اسمارت کانکشن,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,عینک ,خرید اینترنتی لوازم کاربردی,لوازم کاربردی,لوازم آی تی,لوازم شبکه,خرید اینترنتی لوازم شبکه,خرید ارزان لوازم شبکه

اسمارت کانکشن یوز-1

حتما برای شما نیز پیش آمده که به خاطر قطع شدن و یا شکستن اسپیلیتر دسترسی به اینترنت شما قظع شده و مشکلات فراوانی به وجود آورده است اما امروز محصولی ویژه را به شما معرفی می کنیم که کار چندین دستگاه را در یک دستگاه کوچک و ارزن انجام میدهد.

خرید اینترنتی اسمارت کانـکشن یوز

 از اسپلیتر و نویزگیر ADSL بی نیاز خواهید شد
از سیم های اضافه و دست و پا گیر راحت خواهید شد
افت سرعت و قطع و وصلی اینترنت پایان خواهد یافت
بهترین وضعیت اتصال به اینترنت را تجربه خواهید کرد

اسمارت کانکشن یوز-2

اسمارت کانکشن یوز-3

اسمارت کـانکشن یوز چیست؟

گروه متخصصین ارتـباطات یوز، مجموعه ای دانش بنیان است که برای اولین بار با بهره گیری از استانداردها و دانش روز دنیا اتصالات خط تلفن را با رویکرد دریافت سرویس اینترنت پر سرعت ساخته است. در راستای تحقق بهترین وضعیت اتصال به اینترنت طراحی و استفاده از قویترین مدار ضد نویز، فیلتر فرکانس و بهترین هادی ها و کانتکتورها در این اتصالات صورت گرفته است.

راهکار های افزایش سرعت اینترنت
سرعت بالا در اینترنت یکی از عوامل رضایت کاربران در وب گردی است.سـرعت اینترنت را شرکت های ارائه دهنده پهنای باند تعیین می کنند ولی کاربران نیز می توانند با چند ترفند ساده سرعت اینترنت خد را بالا برند.روش های متعددی برای کاربران وجود دارد.

اسمارت کانکشن یوز-4

اسمارت کانکشن یوز-5

اسمارت کانکشن یوز

چرا باید اسـمارت کانکشن نصب کنم؟!
زیرا بیش از۷۰ % افت سرعت سرویس های ADSL مربوط به ضعف اتصالات داخلی، عدم استفاده صحیح از اسپلیتر، استفاده از اسپلیترهای غیر استاندارد و عدم رعایت استانداردهای سرویس ADSL در پریزهای تلفن است.

روش نصب اسمارت کانکشن:
برای نصب اسمـارت کانکشن یوز باید پس از خارج کردن از جعبه قاب رویی را جداکنید و پیچ های اصلی را شل کنید.

 

اسمارت کانکشن یوز-6

اسمارت کانکشن یوز-7

اسمارت کانکشن یوز-8

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۱۵۰۳ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

با فریم زرد

قیمت : ۱۸٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی دمنوش لاغری مهدارو

خرید پستی دمنوش لاغری مهدارو

خرید اینترنتی دمنوش لاغری مهدارو,خرید پستی دمنوش لاغری مهدارو,دمنوش لاغری مهدارو,دمنوش لاغری,فروشگاه سیکا شاپ,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,سیکا شاپ,دمنوش مهدارو,خرید اینترنتی دمنوش لاغری,خرید محصولات لاغری,خرید ارزان محصولات لاغری,خرید اینترنتی محصولات لاغری

دمنوش لاغری مهدارو

رسیدن به اندامی مناسب همیشه یکی از دغدغه های خانم ها می باشد.ما امروز به شما محصولی را معرفی می کنیم که با استفاده ان بعد از مدتی تغییراتی اساسی را در بدن خود خواهید دید.

خرید اینترنتی دمنـوش لاغری مهدارو

از بین برنده اشتهای کاذب
حاوی ۲۰ ساشه لاغری در هر بسته
دارای ضمانت مرجوعی مهرگان نیک
دارای مجوز از وزارت بهداشت و تاییدیه طب سنتی از سازمان غذا و دارو

دمنوش لاغری مهدارو-1

کـاهش وزن و لاغری یکی از دغدغه های همیشگی افراد دارای اضافه وزن است. استفاده از رژیم های سخت و طاقت فرسا و یا کمک گیری از جراحی های پر ریسک و هزینه بر راه حل هایی است که می تواند خطرناک, نامطمئن, مقطعی و دارای عوارض جانبی باشد. امروزه کشورهای پیشرفته دنیا از محصولات طبیعی برای کاهش وزن بهره می گیرند. محصول کاملا طبیعی لاغری مهدا, با داشتن ترکیباتی چون کرفس زیره سبز آنیسون و چـای سبزقابلیت فوق العاده ای در کاهش وزن دارد به طوریکه مصرف روزانه یک لیوان چای لاغری مهدا در مدت ۴۰ روز می تواند بر اساس متابولیسم بدن فرد در طول یکماه بین ۵ تا ۷ کیلو کاهش وزن ایجاد کند.

دمـنوش لاغری مهدارو (مهدا اسلیم) که به درمان چـاقی کمک می کند، به صورت عمده در سراسر ایران توزیع و پخش می گردد. این دمنوش کیسه ای از ترکیب گیاهانی نظیر کرفس، زیره سبز، آنیسون و چای سبز تشکیل شده است که اسانس های آن بر نقاط اشتها در مغز اثر گذاشته و احساس گرسنگی را به تأخیر می اندازد.

دمنوش لاغری مهدارو-2

لذا مصرف یک نوبت چـای گیاهی مهدا اسلیم در روز به مرور زمان باعث کاهش اشتها و کاهش وزن می شود.
از موارد منع مصرف آن می توان افرادی را نام برد که به داروهای گـیاهی حساسیت دارند و یا داروهای کاهنده فشار خون را استفاده می کنند.

نحوه مصرف:
یکی از تی بگ های چای خود را در لیوان قرار دهید، سپس بروی آن آب جوش بریزید. پس از گذشت دو الی سه دقیقه میل فرمایید.

 

دمنوش لاغری مهدارو-3

شما عزیزان می توانید برای خرید پیامکی این محصول عدد ۶۱۵۱۷ را به شماره اختصاصی ۳۰۰۰۷۹۷۷  ارسال کنید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به سوالات احتمالی شما پاسخ داده و در صورت رضایت سفارش شما را ثبت کنند .

قیمت : ۱۶٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰

خرید پستی ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰

خرید اینترنتی ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰,خرید پستی ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰,ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰,ساعت WINNER ,ساعت بند WINNER ,ساعت بند چرم,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,فروشگاه سیکا شاپ,سیکا شاپ,خرید ساعت مردانه,خرید ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه

ساعت بند چرم طرح WINNER مدل 630

ساعت WINNER  با طراحی صفحه زیبا و مسحور کننده و در عین حال طریف در کنار بندی چرم ظاهری کلاسیک و شیک دارد  که مناسب آقایان و بانوان جوان می باشد.

خرید اینترنتی ساعت بنـد چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰

جنس بند:چرم نرم

جنس صفحه:استیل ضد زنگ

منبع انرژی باتری

فرم صفحه:گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست

نوع قفل:سگکی

رنگ:بند مشکی،بند قهوه ای

ضد حساسیت

ساعت بند چرم طرح WINNER مدل 630-1

کیفیت ساخت ساعت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰

بدنه این ساعت بطور کامل از استیل ضد زنگ ساخته شده و بند آن نیز از جنس چـرم طرحدار می باشد و کیفیت ساخت این ساعت خوب است.

ساعت سـه بعدی WINNER  از سری ساعت های جدید می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این هستش که محتویات داخل ساعت از جلو و از پشت قابل مشاهده است. این ساعت دارای دستبند شبه چرم بسیار مقاوم و موتور اصلی بادوام است که سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

از مشخصات منحصر به فرد این محصول  که ثانیه شمار این ســاعت مانند ساعت های اتومات کار می کند.

تصاویری از ساعت سه بعدی را می توانید در زیر مشاهده کنید این از سری ساعت های فش و اسپرت می باشد که هم آقایان و هم خانم های می توانند آن را خریداری کنند.

ساعت بند چرم طرح WINNER مدل 630-2

در ساخت این ساعت از بـند چرم نرم طرح دار با کیفیت استفاده شده است تا در هنگامی که بر روی مچ بسته می‌شود مثل برخی از بندهای چرمی، آزار دهنده نباشد. قاب دور صفحه این سـاعت طلایی رنگ و از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش‌های ظریف دارد. صفحه این ساعت دارای طراحی بی نظیر است که در نوع خود متداول و معمولی نیست. لازم به ذکر است که این ساعت مقام در برابر آب در حد شستشو دستان است.

ساعـت بند چرم طرح WINNER مدل ۶۳۰ بالای  ۱۵۰۰۰۰ تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت WINNERمی باشد ولی مارک روی ساعت WINNER ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .

این سـاعت مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط فروشگاه ما گرفته شده است .

ساعت بند چرم طرح WINNER مدل 630-3

در صورت لزوم در هنگام تکمیل فرم سفارش رنگ مورد نظر خود را قید بفرمایید.

قیمت : ۳۵٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰

خرید پستی ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰

خرید اینترنتی ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰,خرید پستی ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰,ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰,ساعت SWATCH ,ساعت بند چرم پوما ,ساعت بند چرم,فروشگاه اینترنتی سیکا شاپ,فروشگاه سیکا شاپ,سیکا شاپ,خرید ساعت مردانه,خرید ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-5

اگر می خواهید به روز باشید ما به شما ساعت اسپرت طرح پوما را پیشنهاد می کنیم.ساعت مچی با بند چرم ظاهری کلاسیک دارد و در عین حال صفحه ان اسپرت می باشد که مناسب آقایان و بانوان جوان می باشد.

خرید اینترنتی ساعت اسـپرت طرح پوما مدل ۳۲۰

جنسیت:زنانه/مردانه

 جنس بند:طرح جین

نوع قفل : سگکی

فرم صفحه:گرد عقربه ای

مقاوم دربرابر آب در حد شستشو دست

رنگ صفحه:مشکی زرد ( دورنگ)

 فرم صفحه:مشکی و قاب طلایی

 

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-4

کمپانی پـوما تولید پوشاک، درسال ۱۹۲۴ توسط آدولف و رادولف داسلر در ایالت باواریا آلمان تاسیس گردید. رابطه بین این دو برادر پس از چند سال به تیرگی انجامید و در نهایت آدولف و رادولف توافق کردند که فعالیت خود را از یکدیگر جدا کنند. به این ترتیب در سال ۱۹۴۸ آنها از یکدیگر جدا شدند و دو کمپانی آدیداس و پوما را بنیانگذاری نمودند. البته شرکتی که رادولف داسلر پس از قطع همکاری با برادرش تاسیس نمود، رودا نام داشت که پس از مدتی فعالیت، نام تجاری پوما را برگزید.

 

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-3

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-2

کارخانه شـرکت پوما سرعت رشد کرد تا اینکه تبدیل به یک شرکت معتبر در سطح جهانی شد و توانست وارد بورس سهام شود . پوما یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کفش و پوشاک ورزشی است. نام این کارخانه «کارخانه کفش‌سازی برادران داسلر» بود .پوما از همان ابتدا کفش‌های ورزشی راحت، سبک و با قیمت معقول‌تری نسبت به آدیداس ارائه می‌کرد که به زودی هم طرفداران زیادی پیدا کرد .این شرکت در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که کفش‌های ورزشی، کفش‌های معمولی و پوشاک ورزشی دیگر تولید می‌کند. پوما بیشتر به خاطر تولید کفش‌های فوتبال و حمایت از فوتبالیست‌های مشهور چون پله، اوزبیو، انزو فرانچسکولی، دیه‌گو مارادونا، لوتار ماتئوس، کنی داگلیش، دیدیه دشام و جیانلوییجی بوفن شهرت دارد . پوما در حال حاضر بیش از ۹ هزار کارمند و درآمدی در حدود ۳/۲ میلیارد دلار دارد و محصولاتش را به بیش از ۸۰ کشور دنیا توزیع می‌کند .

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-1

برند پـوما PUMA همان طور که از اسمش پیدا از قدیم الایام در زمینه تولید ساعت مچی اسپورت و جوان پسند نسبت به دیگر مارک ها محبوبیت خاصی دارد زیرا که کمپانی دوست دارند بیشترمحصولات خود به صورت اسپورت و متمایز نسبت به دیگر برند های تولید کند تا طرفداران خود رو با تولید ساعت های جدید بیشتر کند. در سال ۲۰۱۵ نیز با معرفی این مدل ساعت مچی محبوبیت خود در بین دوست دارن ساعت مچی پوما بیش از پیش کرد.

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-2

( طرح شماره ۱ )

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-3

( طرح شماره ۲ )

ساعت اسپرت طرح پوما مدل ۳۲۰ بالای ۱۶۰۰۰۰ تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت puma می باشد ولی مارک روی ساعت puma ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .

این ساعت مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط فروشگاه ما گرفته شده است .

 
این سـاعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های اسپورت با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی پوما است. این ساعت مچی دارای رنگ صفحه دو رنگ ترکیبی زذد و مشکی می باشد . بدنه‌ی این ساعت از ژله ای ساخته شده که در کنار بنـد طرح جین آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.

این ساعـت puma مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 320-1

این ساعت در دو طرح پر فروش عرضه می شود لطفا طرح مورد نظر را در هنگام ثبت سفارش ذکر کنید

قیمت : ۴۰٫۰۰۰ تومان

buy2

  • afzone afzone